PepsiCo chce wejść w kategorię butelkowanej wody premiumPepsiCo jest zainteresowane wejściem na rynek butelkowanej wody premium. Koncern ma w planach wypuszczenie wody o nazwie Om. Ma to być odpowiedź na popularność marki Smartwater należącej do Coca-Coli - czytamy w internetowym wydaniu Wall Street Journal.Jak informuje gazeta na swojej stronie internetowej, nowa linia produktów ma zostać wypuszczona na rynek w przyszłym roku. Informacja ta nie została jednak oficjalnie potwierdzona przez PepsiCo.
Sprzedaż wody Smartwater (marka Coca-Coli) w pierwszej połowie roku wzrosła o 16 proc.
Zarówno PepsiCo, jak i Coca-Cola podejmują kroki ku dywersyfikacji swojego portfolio. Związane jest to z malejącym rynkiem napojów gazowanych w Stanach Zjednoczonych. Jednym z ruchów w tym kierunku ma być wejście PepsiCo w kategorię butelkowanej wody premium.
Ani Coca-Cola, ani PepsiCo nie są w Stanach Zjednoczonych największymi graczami na rynku wód butelkowanych. Liderem kategorii jest Nestle, do którego należą takie marki jak Deer Park i Poland Spring. Do Nestle należy prawie jedna trzecia rynku.
(Źródło: wsj.com).
pełna lista aktualności
|