KUP GUMĘ ORBIT „CHROŃ DZIECIĘCE UŚMIECHY”1 czerwca na terenie całej Polski rusza nowa kampania wspierająca realizację programu edukacyjnego „Chroń Dziecięce Uśmiechy”. 1%* ze sprzedaży wszystkich bezcukrowych gum do żucia Orbit w okresie od 1 czerwca do 31 lipca 2013 roku będzie przeznaczony na wsparcie programu, którego realizacja rozpocznie się we wrześniu. W trakcie akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy” dzieci w wieku 6-12 lat z najbiedniejszych województw w Polsce, będą mogły skorzystać z darmowych przeglądów dentystycznych. Specjaliści zawitają do najbardziej potrzebujących szkół w województwach lubelskim, warmińsko-mazurskim, podkarpackim, świętokrzyskim i opolskim. Dodatkowo dzięki współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem – w wybranych szkołach podstawowych w całej Polsce zostaną przeprowadzone lekcje edukacyjne, w czasie których, dzieci dowiedzą się jak skutecznie dbać o swoje zęby.Akcja jest wspierana
dedykowanym brandingiem w sklepach oraz ogólnopolską kampanią reklamową zachęcającą do kupowania
bezcukrowych gum do żucia Orbit. Program edukacyjny propagujący profilaktykę
jamy ustnej skierowany jest do dzieci w wieku 6-12 lat, ich rodziców oraz
nauczycieli. Każdy może wesprzeć akcję w prosty sposób – kupując produkty Orbit.
„Jak pokazują dane Ministerstwa Zdrowia** stan
uzębienia Polskich dzieci w wieku 6-12 lat jest zatrważający. Organizując nasz
program, chcemy zbudować wśród uczniów, ich rodziców i nauczycieli świadomość
jak ważne jest dbanie o zęby oraz nauczyć dzieci jak skutecznie dbać o higienę
jamy ustnej. Dzięki naszej akcji każdy, kto kupi gumę do żucia Orbit w czerwcu
lub lipcu, będzie wspierał nasz program i pomoże dzieciom chronić ich uśmiechy
– serdecznie do tego zachęcamy.” – powiedział Jarosław Kutelski – Dyrektor Działu ds.
Korporacyjnych Polska, Węgry i Kraje Bałtyckie w firmie Wrigley Poland. „Mamy nadzieję, że nasza wizyta w szkołach
oraz lekcje edukacyjne , przyczynią się w istotny sposób do tego, aby dzieci
lepiej dbały o swoje zęby. Chcemy pokazać jak ważne jest aby troszczyć się o nie
przez cały dzień żując bezcukrową gumę Orbit, kiedy nie mamy dostępu do pasty
i szczoteczki.”
Do akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy” może przyłączyć się
każdy. Więcej informacji na: www.mojorbit.pl.
Dodatkowych
informacji udzielają:
---------------
O firmie Wrigley
Wm. Wrigley Jr Company, z siedzibą w
Chicago, w stanie Illinois, jest uznanym liderem branży producentów słodyczy
oferującym szeroką gamę produktów, w tym gum do żucia, miętusów, cukierków
twardych i do żucia. Spółka prowadzi działalność w ponad 40 krajach i
dystrybuuje swoje marki na ponad 180 rynkach. Do marek firmy Wrigley należą m.in.:
Spearmint, Juicy Fruit, Altoids, Doublemint, Skittles, Big Red,
Winterfresh, Extra, Freedent, Hubba Bubba, Orbit, Airweves, czy Sugus. Od 2008 roku
Wrigley jest częścią Mars Incorporated, prywatnej spółki rodzinnej generującej
globalne przychody wynoszące ponad 30
mld USD rocznie, producenta wielu wiodących marek z segmentu: Czekolady,
Pokarmów dla zwierząt, Dań gotowych (Food) oraz rosnącymi segmentami Napojów i
Symbionauki.
O firmie Wrigley Poland
Wrigley Poland Sp. z o.o. jest liderem na rynku słodyczy
impulsowych obecnym w Polsce od 20 lat,
z siedzibą w Poznaniu, gdzie również znajduje się jeden z największych zakładów
produkcyjnych Wrigley na świecie. Wrigley Poland zatrudnia blisko 750 osób. W Polsce
produkowane są głównie bezcukrowe gumy do żucia i cukierki miętowe, które
dostarczane są do ponad 30 krajów na terenie całego globu. Na polskim rynku
dostępne są produkty pod markami Orbit, Winterfresh, Airwaves oraz
Skittles. Wrigley prowadzi działania zachowując szczególną dbałość o
środowisko naturalne i zrównoważony rozwój w procesach produkcyjnych oraz
ekonomicznych. Firma angażuje się także w wiele działań i akcji wspierających
lokalne społeczności oraz środowisko naturalne.
pełna lista aktualności
|