PODZIEL SIĘ RADOŚCIĄ! COCA-COLA, TY I ...Pod hasłem „Podziel się radością“ rozpoczyna się innowacyjna kampania sprzedażowa marki Coca-Cola. Po raz pierwszy w historii firmy jedno z kultowych logo znajdujących się na opakowaniu na cztery miesiące zostanie zastąpione... popularnymi imionami i pseudonimami, m.in. Kasia, Marek, Tomek, Mistrz, Skarb lub Misio. Każdy znajdzie coś dla siebie i bliskiej osoby. Wszystko zgodnie z filozofią marki, aby dzielić się radością i optymizmem oraz zbliżać ludzi do siebie. Akcję wspierają liczne działania w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.Celem kampanii jest umożliwienie konsumentom przekazywania sobie nawzajem dużej dawki pozytywnych emocji a także ułatwienie relacji międzyludzkich. Personalizowane puszki i butelki Coca-Coli wręczane z uśmiechem z pewnością przełamią lody między nieznajomymi np. podczas wakacji, w trakcie koncertu lub imprezy, odnowią dawne znajomości oraz jeszcze mocniej zbliżą do siebie przyjaciół i bliskich. Praktycznie każdy konsument będzie mógł znaleźć butelkę ze swoim imieniem lub imieniem bliskich osób.
Na opakowaniach Coca-Coli znajduje się ponad 150 najpopularniejszych w Polsce imion, które używane są przez blisko 90% osób w wieku od 12 do 29 lat. W procesie druku etykiet imiona były nanoszone losowo, proporcjonalnie do częstotliwości występowaniach ich w polskim społeczeństwie.
- Choć Coca-Cola to marka ikona jesteśmy otwarci na kreatywne rozwiązania. Chcemy pozytywnie zaskakiwać naszych konsumentów i sprawiać, żeby obcowanie z Coca-Colą dawało im wiele radości i dobrej zabawy. Liczymy na to, że puszki i butelki z imionami będą przebojem tego lata. Skomplikowanym obszarem w tym projekcie były działania produkcyjno-logistyczne, aby sprawnie i na czas zamienić w sklepach tradycyjne opakowania Coca-Coli na jej kreatywną odsłonę. - podkreśla Alicja Jelec, odpowiadająca za markę Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Nowa kampania Coca-Cola zaplanowana jest na okres od 6 maja do połowy sierpnia 2013 i otrzyma silne wsparcie w wybranych kanałach sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej. Będą to m.in. promocje oraz materiały POS. Coca-Cola przeprowadzi również liczne działania skierowane do konsumentów, np. sampling oraz wiele ogólnopolskich imprez. Zwieńczeniem kampanii będzie Coke Live Music Festival (Kraków, 9-10 sierpnia).
Innowacyjnym i najważniejszym elementem kampanii „Podziel się radością” są unikalne opakowania Coca-Cola: puszka 330ml, butelka 500ml i dostępna od 1 lipca butelka o pojemności 1l. Sugerowane ceny to odpowiednio: 1,99 PLN, 3,19 PLN i 4,19 PLN.
Kampania wykorzystuje wiele kanałów komunikacji, między innymi: telewizję, działania digital, media społecznosciowe, blogosferę, interaktywne formaty outdoor’owe. Przygotowanie spotu reklamowego powierzono agencji McCann, media cyfrowe i społecznościowe agencjom K2 Internet i Next, media zakupił dom mediowy Starcom zaś za działania public relations odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(Źródło: http://www.coca-colahellenic.pl )
pełna lista aktualności
|