Kraft Foods rozszerza ofertę ciastek pożywnych belVitaKraft Foods wprowadza na polski rynek nowy wariant ciasteczek - BelVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym. Produkt jest już dostępny już na półkach sklepowych. Na okres launchu zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne.Nowy wariant zawiera jogurt naturalny z żywymi kulturami bakterii, pełne ziarno 5 rodzajów zbóż i kakao. Nowe ciastka zawierają 50 proc. zbóż, w tym 20 proc. pełnego ziarna.
Nowe ciasteczka są w sprzedaży w dwóch formatach: mniejszym, poręcznym - 50 g/ 1,39 zł oraz większym - 235 g/ 6,99 zł.
Marka belVita otrzyma całoroczne silne wsparcie marketingowe i komunikacyjne, W skład działań wchodzić będzie ogólnopolska kampania telewizyjna. Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiadała agencja Havas, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, za działania PR, współpracę z ekspertami i blogerami odpowiada Agencja Rc2. Działania w Internecie uzupełnia strona www dedykowana marce. Równolegle prowadzone będą liczne aktywności w punktach sprzedaży.
(Źródło: Kraft Foods).
pełna lista aktualności
|