Nowy produkt trafił na japońskie półki sklepowe we wtorek. Pepsi chwali się, że napój marki Special pomaga zredukować poziom tkanki tłuszczowej. Wszystko dzięki zawartej w jej składzie dekstrynie, która absorbuje wodę poruszającą się po systemie trawiennym, w praktyce przyspieszając trawienie pokarmów.
Eksperci od zdrowego żywienia mieszają z błotem najnowszy produkt Pepsi.
Nowy produkt Pepsi prawdopodobnie będzie sprzedawany tylko w Japonii i nie trafi do USA ani do Europy. Pepsi w ostatnich latach wprowadziła zresztą wiele specjalnych wersji swojego flagowego napoju tylko na japoński rynek - wśród nich są m.in. Pepsi Cucumber (napój o smaku...ogórkowym) czy biała Pepsi.
Jednak największy konkurent Pepsi nie zasypia gruszek w popiele. Coca-Cola kilka miesięcy temu ogłosiła, że razem z partnerskim koncernem Sanofi wypuści wkrótce na rynek cztery nowe napoje, które według koncernu mają mieć wiele właściwości leczniczych, m.in. wpływać na poprawę cery i walczyć z efektami starzenia.
(Źródło: gazeta.pl).