Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela JacksonaW związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu "Bad" marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25" oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od początku września br.Obecnie produkt dostępny jest także m.in. w Chinach i Stanach
Zjednoczonych. Docelowo jubileuszowa edycja puszek trafi na półki
sklepowe w 20 krajach na terenie Azji, Ameryki Południowej i Europy. W
związku z kampanią, Pepsi przygotowała również szereg atrakcji dla
swoich fanów w Social Media. Już wkrótce na profilu marki na Facebooku
będzie można wygrać cenne nagrody nawiązujące do najnowszej inicjatywy
Pepsi celebrującej twórczość Michaela Jacksona.
pełna lista aktualności
|