Najwięcej na spoty telewizyjne na Euro wydały Coca-Cola i McDonaldsTelewizja Polska wyemitowała dotąd 3 tys. spotów reklamowych w czasie rozgrywek Euro 2012, za które zainkasowała brutto 83 mln zł. Najwięcej na reklamy wydały: Coca-Cola (9 mln zł) i McDonalds (8,3 mln zł) - informuje Dziennik Gazeta Prawna.Na kolejnych miejscach znalazły się: Hyundai - Kia Group (5,25 mln zł), Sharp (5,18 mln zł) i Grupa Żywiec (4,2 mln zł). Jak
podaje DGP, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, każdy
24 meczów fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów.
Największą widownię zgromadził mecz Polska-Rosja, który oglądało średnio
14,68 mln widzów, co oznacza, że widziało go aż 81,3 proc.
zasiadających w tym momencie przed telewizorami. Mecz otwarcia
Polska-Grecja oglądało 13,7 mln widzów.
(Źródło: Dziennik Gazeta Prawna).
pełna lista aktualności
|