Ruszyła kampania edukacyjna PepsiCoPuszka do napojów – lekka, wygodna, ale również przyjazna środowisku. To właśnie ona jest przedmiotem kampanii edukacyjnej skierowanej do pracowników PepsiCo. Pomysłodawcami akcji są: producent puszek do napojów – firma Ball Packaging Europe oraz Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach Recal.Celem kampanii edukacyjnej jest podniesienie poziomu wiedzy na temat
korzyści płynących z używania i recyklingu aluminiowych puszek do
napojów. Kampania rozpoczęła się wewnętrznymi spotkaniami wiedzowymi
Morning Braining Coffe i potrwa 3 miesiące. Częścią działań będzie
konkurs plastyczny prezentujący korzyści płynące z odzysku tego cennego
opakowania. Edukacja recyklingowa jako element kampanii promocyjnej
jest oznaką odpowiedzialności społecznej i ekologicznej firmy PepsiCo.
Tego typu programy prowadzone na świecie mają na celu ochronę
środowiska, jak też zwiększenie świadomości społecznej o konieczności
odzyskiwania surowców wtórnych. - mówi Monika Sońta, specjalista ds.
komunikacji wewnętrznej i CSR w PepsiCo. Program kampanii jest
bogaty - uczestnicy mogą poznać historię puszki do napojów, zagadnienia
związane z ochroną środowiska, w tym z recyklingiem, wpływem puszek na
środowisko oraz najbardziej innowacyjne technologie stosowane w
produkcji puszek do napojów. Jednym z zastosowanych narzędzi są tzw.
pigułki wiedzowe, za pomocą których pomysłodawcy w zwięzły i przystępny
sposób przekazują komunikaty merytoryczne. Efektem kampanii ma być
wykształcenie w pracownikach koncernu codziennych postaw
proekologicznych związanych z segmentem napojów, polegających m.in. na
selekcjonowaniu opakowań nie tylko w pracy, ale również we własnym domu. Współpracujemy
z PepsiCo na płaszczyźnie biznesowej - teraz mamy okazję tę współpracę
rozszerzyć przeprowadzając razem kampanię edukacyjną dla pracowników
PepsiCo. Jako pomysłodawca kampanii Ball Packaging Europe ma ogromną
wiedzę o ekologicznych aspektach coraz popularniejszego opakowania,
jakim jest puszka do napojów, dlatego dobrze, że możemy się nią
podzielić. - mówi Tomasz Janowski, Regional Sales Manager of North-East
Europe z firmy Ball Packaging Europe. Patronem merytocznym
kampanii jest fundacja na rzecz odzysku aluminiowych puszek po napojach -
Recal, której prezes Jacek Wodzisławski wygłosił prelekcję w trakcie
spotkania Morning Braining Coffee otwierającego kampanię. Słuchacze
mieli możliwość zapoznania się z poziomem recyklingu puszek
aluminiowych. Jacek Wodzisławski przedstawił również sposoby i
możliwości proekologicznych zachowań w życiu codziennym wraz z
korzyściami z nich płynącymi.
pełna lista aktualności
|