Hoop Polska wprowadza na rynek wody ziołoweBiałowieski Zdrój z portfolio Hoop Polska rozwija nową kategorię i jako pierwszy na rynku wprowadza wody ziołowe.Po raz pierwszy na polskim rynku wprowadzone zostaną wody ziołowe. Z
uwagi na zastosowanie naturalnych ekstraktów ziołowych, to innowacyjny
produkt z obszaru wód smakowych. Pod marką Białowieski Zdrój dostępne
będą wody o smaku rumianku oraz melisy - dwóch najbardziej popularnych
polskich ziół. - Dotychczas konsument miał wyłącznie wybór
owocowych wód smakowych. Nowe smaki - rumianek i melisa - są odpowiedzią
na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów - mówi Tomasz Olak,
Senior Brand Manager Hoop Polska. Ziołowa wersja wód Białowieski
Zdrój skierowana jest głównie do kobiet. Produkt ma atrakcyjne
kolorystycznie i nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki:
spokoju, elegancji i wysokiej jakości. Wody dostępne są w wersji
niegazowanej. Obok opakowania 1,5l, można będzie kupić wodę Białowieski
Zdrój o smaku rumianku i o smaku melisy w butelkach o innowacyjnej na
polskim rynku pojemności 0,75l. Wprowadzeniu wody na rynek będą
towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe - większość z nich
zaplanowana jest na miesiące letnie. Przewidziano działania z zakresu
ATL oraz social media.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl)
pełna lista aktualności
|