- To marka, która jest łącznikiem pomiędzy
człowiekiem, a światem przyrody. Woda - podstawa życia - jest tak samo
ważna dla przyrody, jak dla człowieka. Przekazuje nam tę samą energię,
regeneruje i wycisza - mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop
Polska.
Białowieski Zdrój ma atrakcyjne, nowoczesne opakowanie,
nawiązujące do istoty marki: spokoju, czystości wody, prostej formy i
elegancji. Ikoną marki jest liść paproci, stanowiący symbol ochrony i
oczyszczenia, jak również bogactwa i różnorodności przyrody.
Woda
dostępna jest w wersji gazowanej i niegazowanej. Obok opakowania 1,5l,
można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój w butelkach o innowacyjnej na
polskim rynku pojemności 0,75l. Białowieski Zdrój będzie dostępny dla
konsumenta w bardzo atrakcyjnej cenie.
Wprowadzeniu wody na rynek
będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe - większość z nich
zaplanowana jest na miesiące letnie. Wraz z debiutem wody na rynku
ruszył fan page na Facebooku www.facebook.com/bialowieskizdroj oraz
strona internetowa www.bialowieskizdroj.pl. Poza tym przewidziano
działania z zakresu ATL oraz ambient.
Spółka Hoop Polska , wchodzi
w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów
napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w
Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600
pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop
Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i
niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz wody: mineralną
Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym
producentem napojów pod marką własną tzw. private label.
(Źródło: pr).