Rynek słodyczy w tym roku może wzrosnąć o 5-7 proc.Polacy wydali w 2011 r. na słodycze niespełna 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej - o prawie 4 proc. - wzrosła sprzedaż wyrobów czekoladowych i przekroczyła poziom 4,82 mld zł wobec 4,65 mld zł w 2010 r. - poinformowała agencja ISB, za Rzeczpospolitą.Natomiast w kategorii cukierków sprzedaż spadła ilościowo o 2,6 proc., a wartościowo o 3,2 proc., do 1,03 mld zł.
Przedstawiciele branży spodziewali się, że dane o całym rynku będą lepsze. Nadal jednak pozostają optymistami jeśli chodzi o rok bieżący. W ich ocenie perspektywy dla branży słodyczy w Polsce są dobre i 2012 r. powinien przynieść wzrost sprzedaży w granicach 5-7 proc. - podaje Rz.
(Źródło: ISB, Rzeczpospolita).
pełna lista aktualności
|