Nestle rusza z kampanią reklamową deserów16 stycznia 2011 r. ruszyła kampania telewizyjna promująca deser Winiary pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Firma będzie promować trzy linie deserów: Panna Cotta z sosem truskawkowym, Creme Caramel z sosem karmelowym oraz Tiramisu z sosem o smaku amaretto.- Kampanię telewizyjną kierujemy do kobiet, które kochają przygotowywać pyszne słodkości i zwracają uwagę na to, by były one oryginalne i efektowne. To kobiety, które lubią nowości, zbierają ciekawe przepisy oraz chcą zachwycać i zaskakiwać swoich bliskich wspaniałymi deserami – mówi Anna Chwaścińska, Product Manager w Dziale Deserów i Produktów Zbożowych Nestle Polska.
W ramach kampanii w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych pojawił się spot, w którym przyjaciółki zachwycają się wyśmienitym deserem przygotowywanym przez jedną z nich.
Strategia oraz kreacja kampanii została opracowana we współpracy z Agencją Publicis.
(Źródło: pr)
pełna lista aktualności
|