Dobrowianka wśród Najlepszych Produktów 2012Naturalna woda mineralna Dobrowianka wyróżniona brązowym medalem w badaniu konsumenckim „Najlepszy Produkt 2012”.Dobrowianka została wskazana jako jedna z trzech najlepszych nowo wprowadzonych na rynek wód butelkowanych. Wyniki badania „Najlepszy Produkt 2012” zostały ogłoszone 18 stycznia 2012 r. w warszawskim hotelu Westin. Celem plebiscytu było wyłonienie, na podstawie opinii konsumenckich, najlepszych produktów wprowadzonych na polski rynek w okresie od 1 listopada 2010 do 22 listopada 2011. Badanie zostało przeprowadzone w grudniu 2011 przez Instytut badawczy Gfk Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, wydawcy m. in. „Wiadomości Handlowych”.
|
Dobrowianka radzi sobie na rynku wody coraz lepiej. Przedstawiciele producenta, firmy Womir-Spa, podkreślają, że ponad 50% konsumentów, którzy decydują się na zakup Dobrowianki, sięga po nią ponownie. Woda jest już dostępna w co czwartym sklepie i nie ustępuje, jeśli chodzi o udziały w rynku, takim markom jak Górska Natura czy Arctic, które konsumenci znają już od wielu lat. To ogromny sukces, zważywszy, że Dobrowianka jest obecna na rynku zaledwie kilka miesięcy.
Kontakt prasowy:
Ilona Woźniak, Kierownik ds. Relacji Zewnętrznych
tel. 606 966 059, e-mail: Ilona.Wozniak@danone.com
Kamil Krzywański, Grayling Poland Sp. z o.o.
Biuro Prasowe tel. (22) 53 60 465, e-mail: kamil.krzywanski@grayling.com
pełna lista aktualności
|