WINIARY z tytułem Najmocniejsza Marka Roku 2011Redakcja „Rzeczpospolitej” ogłosiła listę laureatów ósmego „Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek”. Marka WINIARY zajęła pierwsze miejsce i zdobyła tytuł Najmocniejszej Marki Roku 2011 w kategorii żywność.Wyboru dokonano spośród ponad 400 marek na podstawie danych finansowych i badania opinii konsumentów. Ranking „Rzeczpospolitej” opierał się na badaniu Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonym w dniach 24 października – 11 listopada 2011 r. na próbie losowej 1200 respondentów powyżej 15. roku życia z miast liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. W trakcie wywiadu badani odpowiadali na pytania dotyczące znajomości oraz oceny marek w różnych aspektach, np. ich zakupu czy polecania.
Marka WINIARY jest znana Polakom od ponad 70 lat, a produkty znajdujące się w jej portfolio są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. WINIARY to marka ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. Produkty te zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu. Co niezwykle istotne, marka WINIARY jest rozpoznawana przez prawie 90% Polaków, a wytwarzane pod nią produkty zajmują czołowe pozycje w większości segmentów rynku wyrobów kulinarnych.
– Rokrocznie marka WINIARY jest nagradzana w różnych plebiscytach, z czego jesteśmy bardzo dumni. Najmocniejsza Marka Roku 2011 to wyjątkowa nagroda przyznana za całokształt działań w roku 2011, co sprawia, że cieszy nas jeszcze bardziej. Na wspólny sukces pracuje nie tylko cały nasz zespół, ale przede wszystkim konsumenci, którzy cenią markę za najwyższą jakość i doskonały smak produktów.– mówi Leszek Wącirz, Dyrektor Działu Produktów Kulinarnych Nestlé Polska.
pełna lista aktualności
|