Coca-Cola wypuści na rynek limitowaną edycję puszekCoca-Cola, jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 wprowadziła na rynek serię ośmiu puszek z grafikami ośmiu stadionów, na których zagrają najlepsze reprezentacje z całej Europy.Na opakowania pojawią się więc Stadion Narodowy w Warszawie, Stadion Miejski w Gdańsku, Stadionu Miejski we Wrocławiu, Stadion Miejski w Poznaniu, Stadion Olimpijski w Kijowie, Stadion we Lwowie, Donbas Arena w Doniecku oraz Stadion w Charkowie.
Na rynku pojawiły się już pierwsze puszki Coca-Cola z limitowanej edycji przedstawiającej polskie i ukraińskie stadiony. Aktualnie, dostępne są w sieci restauracji McDonald's. Od połowy listopada puszki będą do nabycia, także w wybranych sieciach handlowych. Poszczególne opakowania z wizerunkami każdego z ośmiu piłkarskich obiektów będą sukcesywnie pojawiały się na rynku, a ich sprzedaż potrwa do końca UEFA EURO 2012.
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, zaś Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company.
Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku są: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napój energetyzujący Burn oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 3 tysiące osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.
(Źródło: pr.).
pełna lista aktualności
|