Nowe smaki napojów owocowych CappyJabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz Cappy jabłkowo-grejpfrutowy z kaktusem. Wraz z pojawieniem się nowych smaków, zmianom uległo także opakowanie.Nowe Cappy jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz Cappy jabłkowo-grejpfrutowy z kaktusem są dostępne w dwóch rodzajach opakowań: kartonowych 1L oraz PET 0,33L. Sugerowana cena opakowania 1L to 2,99 zł za sztukę, zaś produkt w opakowaniu PET 0,33L kosztuje 1,79 zł za sztukę. Dystrybucja obejmuje wszystkie kanały sprzedaży - zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.
W Polsce, za działania ATL dla linii napojów Cappy odpowiada agencja McCann Erickson, za działania BTL agencja Studio4, koncepcję działań on-line przygotowała agencja K2, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania public relations realizuje agencja Edelman Polska.
pełna lista aktualności
|