Rusza III edycja kampanii "Mamo, tato, wolę wodę!"Kampania "Mamo, tato, wolę wodę!" została zainicjowana przez Żywiec Zdrój w 2009 roku. Jej celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz wspieranie rodziców w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.Podobnie jak w poprzednich latach patronami merytorycznymi akcji są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.
W ramach kampanii "Mamo, tato, wolę wodę" do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody. Podczas zajęć, których program został opracowany przez specjalistów, m.in. z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów, a także fizyka i ekologa, dzieci będą miały okazję poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody i jej zastosowaniu.
pełna lista aktualności
|