Hoop rozważa wprowadzenie do Polski marki OranginaKofola rozwija w Czechach i na Słowacji, wspólnie z partnerem, czyli koncernem Suntory, markę Orangina. W planach jest wprowadzenie napoju do Polski - najpierw do sektora HoReCa.- Orangina to bardzo dobra marka i bardzo dobry produkt. Niestety, jednocześnie nie jest tani. Na odbiór samego produktu polski konsument, w moim przekonaniu jest gotowy, jednak nie od strony ceny. Jeszcze jest za wcześnie, by konkretnie podsumowywać sprzedaż, ale w Czechach i na Słowacji napój ten bardzo dobrze radzi sobie w gastronomii, jest tam popularny. Lokale premium chętnie sięgają po ten napój. Gastronomia jest elastyczna, łatwiej dostosować ceny. W tym roku powoli wprowadzamy Oranginę także do czeskiego i słowackiego detalu. I myślę, że sprawdzi się i w tym kanale - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska.
Jego zdaniem, jeżeli ktoś chce pracować z produktem i marką premium w napojach, musi być obecny w gastronomii. - To buduje wizerunek i markę. Tak jest też w przypadku marki Orangina - dodaje.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl).
pełna lista aktualności
|