Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Unilever ponownie liderem rynku reklamy w Polsce
W I półroczu 2011 r. Unilever zmniejszył wydatki na reklamę o 38 proc., ale utrzymał pozycję lidera. W tym czasie spółka wydała na ten cel 279,2 mln zł.

Wśród firm spożywczych w rankingu serwisu znalazły się także: Nestle Polska, która wydała 180,6 mln zł na reklamę, Danone (161,4 mln zł), Ferrero Polska (113,7 mln zł), Mars Polska (100,7 mln zł), Coca-Cola (78,4 mln zł), Kraft Foods Polska (77,4 mln zł), Grupa Żywiec (77,2 mln zł).

Źródło: WirtualneMedia.pl

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij