Delecta rusza na stoki… z kampanią czekolady do piciaZimą Delecta stawia na rozgrzewającą promocję gorącej czekolady do picia w narciarskich kurortach. Dotarcie z komunikacją o produkcie do konsumentów aktywnie spędzających czas podczas ferii, to główny cel kampanii.Od 8. lutego do końca marca br. potrwa kampania outdoorowa w 9. największych miejscowościach narciarskich w Polsce: w Tatrach, Sudetach i Beskidach. Elementy reklamy zewnętrznej pojawią się na krzesełkach na wyciągach, między innymi, w Zakopanem, Krynicy Górskiej i Karpaczu. Zaplanowano także rozmieszczenie bannerów tuż przy stokach.
Celem kampanii jest poinformowanie grupy konsumentów w wieku 15-35 lat o nowym produkcie - Prawdziwej czekoladzie do picia, w wersji klasycznej, gorzkiej oraz z miętą, w szczycie sezonu, czyli zimą. „Z badań, jakie posiadamy wynika, że osoby, do których chcemy dotrzeć, uprawiają sporty zimowe oraz dużo czasu spędzają "w Internecie" – mówi Kamila Szlachetka, specjalista ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A. - Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy działania outdoroowe poprzedzić kampanią internetową w najpopularniejszych portalach oraz na Naszej Klasie i Gadu-Gadu, która potrwa do 22 lutego br.” – dodaje Szlachetka.
Kampanii reklamowej towarzyszą degustacje gorącej czekolady w hipermarketach w największych miastach w Polsce, oraz na terenie miejscowości narciarskich.
pełna lista aktualności
|