Tchibo rusza z kampanią espressoOd wczoraj w ośmiu największych miastach Polski wyklejane są plakaty kampanii promującej dwa rodzaje kawy Tchibo Espresso - Milano Style i Sicilia Style - podał press.plHasłem kampanii jest "Intensywne lub subtelne. Nowe typowo włoskie Espresso". Kampania adresowana jest do osób w wieku 30-50 lat, z co najmniej średnimi dochodami, raczej domatorów. Obejmuje telewizję, outdoor oraz BTL. Billboardy będą obecne w centrach miast, przy głównych arteriach, skrzyżowaniach, przy trasach przelotowych i w galeriach handlowych. Spoty telewizyjne zostaną pokazane w głównych polskich stacjach telewizyjnych oraz należących do grupy Discovery. Dodatkowym wsparciem są materiały POS i działania w sklepach Tchibo, m.in. sprzedaż drinków kawowych na bazie Espresso Milano Style. Pojawi się także strona WWW o produkcie i konkurs dla konsumentów.
(Źródło: press.pl)
pełna lista aktualności
|