Warzywa + bulion = WARZYLIONNa sklepowych półkach właśnie pojawił się nowy produkt premium marki WINIARY – WARZYLION, który stanowi innowacyjne połączenie warzyw i bulionu. Co więcej, właśnie od tych dwóch słów wzięła się jego nazwa. WARZYLION charakteryzuje niespotykana dotąd na rynku zawartość dużych warzyw w torebce, która wyróżnia produkt na tle konkurencji. Z kolei bulion spaja wszystkie składniki w jedną smakowitą całość. Jednego można być pewnym – potrawy przygotowane z użyciem nowego produktu WINIARY będą wyróżniać się na stole apetycznym wyglądem i aromatem.WARZYLION to produkt, stanowiący unikalne połączenie dużych kawałków warzyw i delikatnego bulionu. Przeznaczony jest dla tych osób, które często gotują sprawdzone i lubiane dania, poszukują jednak sposobu na urozmaicenie codziennej kuchni.
WARZYLION to produkt jednoznacznie premium, a tych konsumenci szukają w sklepie na linii wzroku i powyżej, dlatego warto zadbać o to, by został on ustawiony na półce właśnie w otoczeniu bulionów i przypraw WINIARY – komentuje Karolina Złota, Category Specialist marki WINIARY i dodaje – Jako naród jesteśmy otwarci na wszelkie nowości. Mamy więc nadzieję, że właśnie dzięki temu nowy produkt marki WINIARY doskonale wpisze się w różnorodne gusta Klientów.
Innowacyjna formuła produktu WARZYLION sprawia, że jest to unikalny dodatek do codziennych obiadów. Jego wyróżnikiem są duże kawałki poszatkowanych warzyw, świetnie prezentujących się w potrawie. Co ważne, dania przygotowywane z nowym produktem WINIARY nie tylko apetycznie wyglądają, ale przede wszystkim znakomicie smakują. Oryginalna kombinacja marchwi, cebuli, selera, pietruszki nadaje posiłkom bogaty, warzywny aromat. Z kolei wstępne przygotowanie składników w lekkim bulionie dyskretnie wzbogaci smak przyrządzanych dań. Produkt doskonale nadaje się do zup, sosów i dań mięsnych, a więc potraw, które często goszczą na naszych rodzimych stołach i do których przyrządzania chętnie wykorzystujemy warzywa.
Wprowadzenie na rynek produktu WARZYLION będzie wspierała kampania reklamowa w telewizji, działania w Internecie, a także materiały POS. To na pewno pozwoli produktowi szybko zaistnieć najpierw w świadomości, a następnie w kuchniach konsumentów. W związku z tym na początku roku, w okresie intensywnej kampanii marketingowej zalecamy detalistom zaopatrzyć się w odpowiednią ilość produktu, by następnie rozszerzyć jego ekspozycję na półce – mówi Gabriela Wielgosz, Product Manager przypraw marki WINIARY.
Informacje handlowe
Produkt na półce – 15 listopada
Sugerowana cena jednego opakowania (100g) – 3,48 zł.
Masa jednostkowa oraz waga brutto kartonu wysyłkowego – 100g oraz 2,060 kg
Ilość sztuk w kartonie oraz kartonów w kartonie wysyłkowym – 18 oraz 1
Ilość warstw na palecie oraz kartonów wysyłkowych na palecie – 5 oraz 100
Wymiary opakowania jednostkowego (w mm), wysokość x szerokość x długość – 160x10x127
Informacje marketingowe
RESUME aktywności promocyjnych: TV, POS – termin i stacje: od początku lutego do końca marca; główne stacje telewizyjne i stacje tematyczne
TV– agencja reklamowa: FireFly Creation
TV– zakup mediów: Mediaedge
POS – typ materiałów: shelflinery, woblery,plakaty
POS – agencja przygotowująca materiały: Publicis
Portfolio przypraw marki WINIARY
-
Ziarenka Smaku Ziołowe
-
Ziarenka Smaku Paprykowe
-
Ziarenka Smaku Drobiowe
-
Przyprawy Na grilla
-
WARZYLION
Więcej informacji:
Iwona Zaczek iwona.zaczek@pl.nestle.com Nestlé Polska S.A. Szturmowa 2 02-678 Warszawa tel.: +48 22 607 26 24
Anna Jędrzejewska Anna.Jedrzejewska@pl.nestle.com Nestlé Polska SA Szturmowa 2 02-678 Warszawa tel.: +48 22 607 26 67
pełna lista aktualności
|