Sklepy Tchibo otrzymały Godło Jakości Obsługi 2010Sklepy Tchibo otrzymały Godło Jakości Obsługi 2010, nagrodę przyznaną przez społeczność dwóch milionów konsumentów skupionych na portalu jakoscobslugi.pl. To trzecie z rzędu Godło przyznane sklepom Tchibo.Społeczność dwóch milionów konsumentów skupionych na portalu jakoscobslugi.pl po raz trzeci oceniła tysiące firm i instytucji z 200 branż pod kątem jakości obsługi i serwisu. W wyniku tej oceny wyłonionych zostało 100 Najbardziej Przyjaznych Firm w Polsce. Pierwsze miejsce w swojej kategorii zajęły sklepy Tchibo. Jest to trzecie z rzędu Godło Jakości Obsługi przyznane przez konsumentów naszym placówkom.
Zadowolenie konsumentów z jakości obsługi oceniane jest według pięciu obszarów: organizacja i czas obsługi; oferta, cena, asortyment; wygląd miejsca obsługi; wiedza i kompetencje personelu oraz zachowanie i wygląd personelu. Sklepy Tchibo oceniane są przez konsumentów w kategorii „Kawiarnie”, ze względu na fakt, że jest to miejsce, w którym, poza możliwością kupienia produktów ze zmieniających się co tydzień tematycznych kolekcji, klienci mogą skosztować doskonałej kawy. Sklepy Tchibo uzyskały wynik wyższy niż wynik kategorii. W trzech z pięciu ocenianych obszarów sklepy Tchibo zajęły pierwsze miejsce.
Konsumenci najwyżej ocenili asortyment sklepu, dając aż 77 proc. rekomendacji.
„Doskonalenie standardów obsługi klienta to dla nas priorytet” – wyjaśnia Wojciech Kamiński, dyrektor sklepów Tchibo i e-sklepu tchibo.pl w Tchibo Warszawa. „Nasi pracownicy przechodzą specjalne szkolenia z zakresu obsługi klienta, w każdym sklepie mamy ekspertów odpowiadających za trzy obszary sklepu: bar kawowy, stoisko z kawą i część sklepu ze zmieniającymi się co tydzień tematycznymi kolekcjami. Dokładamy starań, aby nasi pracownicy byli zawsze elastyczni i każdego z klientów traktowali indywidualnie”.
„Opinia każdego z klientów jest dla nas cenna” – dodaje Ilona Wróblewska, specjalista ds. marketingu sklepów w Tchibo Warszawa. „Słuchamy klientów, wprowadzamy usprawnienia, które nam proponują. Serwis jakoscobslugi.pl traktujemy jako platformę dialogu pomiędzy klientami a naszą firmą. Śledzimy wpisy, odpowiadamy na nie, wyjaśniamy. Również w naszych placówkach zachęcamy do oceny naszego serwisu. To dla nas bardzo ważne” – deklaruje Wróblewska.
Informacje o sklepach Tchibo
Sklepy Tchibo stanowią unikalną kombinację baru kawowego, stoiska z kawą i zmieniających się co tydzień kolekcji atrakcyjnych artykułów użytkowych. Bar kawowy, serce lokalu, jest miejscem, gdzie klienci mogą się spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance znakomitej kawy. W ofercie stoiska z kawą znajduje się wiele gatunków wysokiej jakości kaw, pochodzących z najlepszych plantacji.
W sklepie Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje produktów. W każdej z nich do kupienia jest około 30 artykułów, które do siebie pasują i uzupełniają się wzajemnie. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo, a ich jakość potwierdzona jest znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise, www.tcm-quality.pl).
Informacje o Tchibo
Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się jednym z największych detalistów i producentów kawy, zatrudniającym ponad 11 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk.
W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach, na stoiskach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl.
Tchibo jest liderem ilościowym na rynku kawy w Polsce i liderem segmentu kawy mielonej (palonej). Kawa Tchibo Family jest liderem na rynku kawy i marką najchętniej wybieraną przez konsumentów.
Dodatkowe informacje:
Ewelina Wasilewska, Tchibo Warszawa, kierownik ds. komunikacji
tel.: 22 383 16 91, e-mail: ewelina.wasilewska@tchibo.pl
Daria Bukalska, Tchibo Warszawa, specjalista ds. komunikacji
tel.: 0 22 383 16 77, e-mail: daria.bukalska@tchibo.pl
pełna lista aktualności
|