Fisiel w kinie, TV, prasie i Internecie„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – pod tym hasłem ruszyła z początkiem października silna kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek Delecta. |
Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie, Internecie oraz kinach. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.
Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie i Cartoon Network. W Internecie przygotowano konkurs na stronie www.fisielowykonkurs.pl, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.
Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i poradnikowej.
Działania informacyjne dopełnia sponsoring filmu animowanego „Żółwik Sammy”. Informację o Fisielowym kubku zamieszczono na materiałach promujących film. W kinach we Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie zostanie dodatkowo przeprowadzona akcja samplingowa.
Kampania potrwa do końca listopada br.
Metryczka kampanii:
Klient:Rieber Foods Polska S.A.
www.delecta.pl
Produkt: Fisielowy kubek Delecta
Termin kampanii: X.-XI. 2010 r.
pełna lista aktualności
|