Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Nestle Waters umocni pozycję w zachodniej Polsce. Nie wyklucza także przejęć
Koncernu Nestle Waters chce dynamicznie zwiększać udziały w polskim rynku wody butelkowanej, ktorego wartość szacowana jets na 2,5 mld zł. Na razie producent Nałęczowianki m ok. 10 proc. tego rynku i goni należącą do Danone markę Żywiec Zdrój, która kontroluje niemal 30 proc. polskiego rynku wody butelkowanej - informuje Rzeczpospolita.

Nestle Waters, której kluczową marką jest Nałęczowianka, skupi się na umocnieniu pozycji tego brandu w zachodniej części Polski. Nestle chce także rozwijać sprzedaż Nestle Aquarel, marki tańszej od Nałęczowianki.

Jak informuje Rzeczpospolita poza rozwojem organicznym Nestle Waters nie wyklucza także przejęć i tworzenia spółek joint venture.
(Źródło:Rzeczpospolita)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij