Koniec kryzysu w reklamie?Dwuprocentowy wzrost przychodów reklamowych w Polsce prognozuje w 2010 roku dom mediowy Mediaedge:cia. W całym regionie Europy Centralnej i Wschodniej, oprócz Polski, jeszcze tylko Litwa ma zakończyć ten rok na plusie (0,2 proc. wzrost).Spadków przychodów od 2 do 10 proc. można się spodziewać w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii i Estonii. W Polsce Mediaedge:cia prognozuje 8-proc. wzrost wydatków na telewizję. Natomiast aż o 10 proc. mają wzrosnąć wydatki na reklamę online. Reszta mediów będzie jednak tracić: gazety i radio po 10 proc., kino - 3 proc., outdoor - 8 proc. Reklama w Internecie będzie się mieć dobrze również w innych krajach regionu. Największych wzrostów przychodów z reklamy w sieci mogą oczekiwać Litwa (15 proc.) i Czechy (12 proc.).
(Źródło: Press.pl)
pełna lista aktualności
|