Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Koniec kryzysu w reklamie?
Dwuprocentowy wzrost przychodów reklamowych w Polsce prognozuje w 2010 roku dom mediowy Mediaedge:cia. W całym regionie Europy Centralnej i Wschodniej, oprócz Polski, jeszcze tylko Litwa ma zakończyć ten rok na plusie (0,2 proc. wzrost).

Spadków przychodów od 2 do 10 proc. można się spodziewać w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii i Estonii. W Polsce Mediaedge:cia prognozuje 8-proc. wzrost wydatków na telewizję. Natomiast aż o 10 proc. mają wzrosnąć wydatki na reklamę online. Reszta mediów będzie jednak tracić: gazety i radio po 10 proc., kino - 3 proc., outdoor - 8 proc. Reklama w Internecie będzie się mieć dobrze również w innych krajach regionu. Największych wzrostów przychodów z reklamy w sieci mogą oczekiwać Litwa (15 proc.) i Czechy (12 proc.).

(Źródło: Press.pl)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij