Prosto z domowego ogródka - Marka WINIARY proponuje 6 nowych sosów sałatkowychWiosna to sezon, w którym na polskich stołach zaczynają królować świeże warzywa. Wreszcie, po zimowych miesiącach możemy czerpać z natury to, co najlepsze. Przygotujmy dla siebie oraz dla swoich bliskich zdrowe, pełne witamin, lekkie, a zarazem pożywne sałatki. Sosy sałatkowe Z DOMOWEGO OGRÓDKA marki WINIARY pomogą w kilka chwil oryginalnie, wiosennie i bardzo smakowicie przyprawić nasze ulubione warzywa.Elementem idealnie spajającym w pyszną całość smaki różnych warzyw jest niewątpliwie sos do sałatek. Wraz z rozpoczęciem sezonu wiosennego, wszystkim miłośnikom sałaty, rzodkiewki, pomidorów i innych, świeżych warzyw, marka WINIARY proponuje nowe sosy sałatkowe Z DOMOWEGO OGRÓDKA. Dzięki nim, można łatwo i szybko przygotować wiele sałatek, przyprawionych aromatycznymi ziołami, jakie sami często hodujemy we własnych, przydomowych ogródkach, w doniczce na swoim balkonie lub po prostu, które doskonale znamy z dzieciństwa.
W ofercie jest 6 smaków - 5 do przygotowania na bazie oliwy z wodą: Wiosenny ze szczypiorkiem, Koperkowo-ziołowy, Swojskie zioła, Z bazylią i oregano oraz Winegret. Jeden – Czosnkowo-ziołowy -przygotowujemy na bazie jogurtu lub śmietany.
Wszystkie Sosy sałatkowe „Z domowego ogródka” to 100% smaku bez dodatku glutaminianu sodu, barwników i konserwantów. Nowe receptury marki WINIARY oparte na popularnych polskich ziołach, nadają sałatkom swojski, dobrze znany podniebieniu i lubiany smak. Dzięki nim zdrowe jedzenie staje się jeszcze przyjemniejsze. Tym bardziej, że sałatkę z sosami „Z domowego ogródka” sporządzimy w kilka chwil – wystarczy dodać do składników oliwę lub jogurt albo śmietanę – i mamy gotowy pyszny posiłek.
Produkt będzie dostępny w sklepach od kwietnia. Sosy sałatkowe „Z domowego ogródka” wesprze kampania reklamowa prowadzona od maja do sierpnia w czołowych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej prasie. Agencja Legend Group stworzyła dla marki WINIARY reklamę, a kampanię prasową oraz materiały POS przygotowała agencja Point4Art. Za dodatkowe działania promocyjne w Internecie odpowiadzialna jest agencja Adv.pl, natomiast za zakup mediów tradycyjnie odpowiada Mediaedge.
***
WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.
pełna lista aktualności
|