Nowy owocowy BurnCoca-Cola wprowadza na rynek kolejny innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn – Burn Tropical. Burn Tropical to pierwszy na rynku napój energetyzujący zawierający minimum 20% soku owocowego. Produkt będzie obecny na rynku od kwietnia tego roku.Marka Burn, innowator w kategorii napojów energetyzujących, wprowadziła na rynek kolejną nowość. Burn Tropical to napój, który dzięki zawartości 20% soków owocowych (sok z pomarańczy, moreli i marakuji oraz przecier z guawy i mango), nie tylko dostarcza energię, ale również posiada naturalny, owocowy smak i witaminy z grupy B (B3, B5, B6, B12).
Segment smakowych napojów energetyzujących w Polsce rośnie bardzo dynamicznie. W niespełna dwa lata osiągnął prawie 3% udziału w całej kategorii napojów energetyzujących. Obecność Burn Tropical z 20% zawartością soku owocowego w ofercie marki to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy poszukują produktów pozwalających walczyć im ze spadkiem koncentracji, czy zmęczeniem już od początku dnia. Burn Tropical to także propozycja dla tych konsumentów, którzy deklarują chęć sięgnięcia po napoje energetyzujące, ale nie do końca akceptują smak charakterystyczny dla tej grupy produktów.
Premiera Burn Tropical zbiegła się z wprowadzeniem na rynek przez markę Burn nowego atrakcyjnego półlitrowego opakowania typu PET, którego unikalny wygląd podkreśla kreatywny charakter marki i jest nawiązaniem do istniejącej już na rynku butelki aluminiowej 0.25L, sprzedawanej w klubach.
Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte zintegrowaną kampanią marketingową obejmującą obecność w telewizji, outdoor oraz promocje w punktach sprzedaży.
Burn Tropical oferowany jest w butelce PET o pojemności 500 ml. Dystrybucja obejmie zarówno handel tradycyjny, jak i wybrane sieci handlowe oraz stacje benzynowe.
pełna lista aktualności
|