Nowy wafel dla mężczyzn od NestleW połowie marca Nestlé wprowadza absolutną nowość – gruby wafel, zaprojektowany dla mężczyzn. MAXER XXL to dużo więcej chrupiącego wafla niż w przeciętnym wafelku, przełożonego pysznym kremem czekoladowym, a do tego oblanego czekoladą deserową.
Wprowadzenie nowego wafla MAXER XXL będzie wspierane kampanią prowadzoną od czerwca w Internecie, punktach sprzedaży i na nośnikach outdoor. Kampanię przygotowała agencja FireFly Creation, a za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia. Opakowania wafla MAXER XXL zaprojektowała agencja FireFly Creation i Promocja 21.
Zgodnie ze strategią Nestlé dbania o zdrowie, dobre samopoczucie i prawidłowe odżywianie konsumentów na tyłach opakowań wafla MAXER XXL umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.
źródło: Nestlé Polska
pełna lista aktualności
|