Lay’s Strong daje popalić twardzielomLinia chipsów Lay’s Strong została wzbogacona o dwa mocne warianty. Konsumenci gustujący w pikantnych smakach mogą teraz wybrać swój własny poziom ostrości.Marka Lay’s odświeża opakowania linii Lay’s Strong oraz rozszerza ją o dwa nowe smaki. Do Ostrego Chilli dołączają Mocne Piri Piri i Piekielne Wasabi.
„Lay’s Strong to prawdopodobnie najmocniejsze chipsy na rynku. W związku z tym adresujemy je głównie do mężczyzn. W tym roku oprócz klasycznego już Ostrego Chilli do kompanii dołączają Mocne Piri Piri i Piekielne Wasabi. Amatorzy ostrych smaków nie będą mieli powodu do narzekania – mówi Karol Piekutowski, Brand Manager sublinii Lay’s - „Każdy mężczyzna wie, że prawdziwą ostrość można docenić dopiero w towarzystwie dobrze schłodzonych napojów. Papryczki Chilli, afrykańskie Piri Piri, czy japoński chrzan Wasabi zyskują wtedy nowy wymiar pikantności. ”
W skład linii Lay’s Strong wchodzą następujące warianty smakowe:
Ostre Chilli, czyli smak papryki chilli, która jest symbolem ostrości. Pikantność Chilli została wzbogacona delikatną nutą limonki, dzięki czemu Ostre Chilli smakuje jeszcze lepiej w towarzystwie chłodnych napojów.
Mocne Piri Piri - wyjątkowy smak papryki Piri Piri ( zwanej "afrykańskim diabłem"), który wystawia kubeczki smakowe na poważną próbę. Piri Piri jest tym dla Afryki tym, czym Chilli dla Ameryki Środkowej. Należą do tej samej rodziny, lecz afrykański diabeł odznacza się wyższym stężeniem kapsaicyny – naturalnej substancji odpowiadającej za uczucie pikantności. Kompozycja przyprawy została tak dobrana, by smakowała jeszcze mocniej w towarzystwie chłodnych napojów.
Piekielne Wasabi - palący smak japońskiego chrzanu dla najbardziej zahartowanych! Przysmak znany wszystkim miłośnikom kuchni z wysp samurajów. Prawdopodobnie są to najmocniejsze chipsy na rynku. Już pierwsze uderzenie potrafi wycisnąć łzy nawet z największych twardzieli. Nikomu nie trzeba tłumaczyć, że Piekielne Wasabi smakuje najlepiej w towarzystwie chłodnych napojów.
***
Kampania reklamowa
Kampania outdoorowa Marki Lay’s Strong startuje 16 czerwca 2011 i potrwa do końca lipca. Plan mediowy wykorzystuje podświetlane nośniki CLP, kasetony, diapazony i videoboardy w największych miastach w Polsce oraz w letnich miejscowościach turystycznych. Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. Za ideę i kreację komunikacji odpowiada agencja Gong.
O firmie PepsiCo
PepsiCo oferuje największy na świecie asortyment wartych miliardy dolarów marek artykułów żywnościowych i napojów, w tym 19 różnych linii produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay i Pepsi-Cola – wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających niemal 60 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”.
Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań oraz hołdując kulturze różnorodności i współdziałania w miejscu pracy, PepsiCo zachowuje równowagę pomiędzy wysokimi zyskami a działalnością na rzecz społeczności lokalnych na całym świecie. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Odwiedź PepsiCo na:
· Twitter (@PepsiCo)
· Facebook
· PepsiCo Blogs
· PepsiCo Press Releases
· PepsiCo Multimedia
· PepsiCo Videos
Kontakt:
Anna Kępska
Lay's Brand Manager Assistant
T: 22 670 71 52, @: anna.kepska@pepsico.com
Malgorzata Skonieczna
Director External Communications Europe Sector
T: 22 670 7515, @: malgorzata.skonieczna@pepsico.com
pełna lista aktualności
|