Nestlé rozważa wejście w kategorię wód funkcjonalnychW Polsce coraz większą popularnością cieszą się wody funkcjonalne. Zarówno polskie spółki jak i międzynarodowe koncerny coraz częściej wprowadzają wody mające np. korzystnie działać na urodę bądź wzbogacane dobroczynnymi minerałami. Prezes Nestlé Polska - Stuart Irvine nie wyklucza, że także Nestlé wpisze się w ten trend.- Z uwagą przyglądamy się temu tematowi - zapewnia prezes Stuart Irvine. Jego firma skupia się na żywieniu, wartościach zdrowotnych i funkcjonalnych. - Nie wykluczam, iż w przyszłości możemy rozwijać się również w sektorze wód funkcjonalnych - zapewnia.
W 2010 r. segmentów wód w Polsce zanotował 12-proc. wzrost sprzedaży. Tymczasem Nestlé Polska zwiększyła obroty tej kategorii o 18 proc. - Obecnie skupiamy się na polskich markach, takich jak Nałęczowianka. Rok temu wzmocniliśmy również Aquarel. Nasze marki mają także warianty smakowe - które w zeszłym roku w przypadku Nałęczowianki były najdynamiczniej rozwijającymi się produktami smakowymi - podkreśla prezes.
(Źródło: portalspozywczy.pl)
pełna lista aktualności
|