Budynie z wapniem WINIARYWszyscy mamy miłe wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to z niecierpliwością oczekiwaliśmy na ulubiony deser. Najchętniej wybieraliśmy śmietankowy i waniliowy, a zastanawialiśmy się jak by smakował truskawkowy? Mowa oczywiście o budyniu! Teraz marka WINIARY spełnia dziecięce marzenia wprowadzając nową linię budyniów wzbogaconych dodatkiem wapnia. Po raz pierwszy w ofercie pojawił się smak truskawkowy WINIARY! A wszystkie o wyjątkowo kremowej konsystencji.
Jedna porcja budyniu z wapniem WINIARY pokrywa aż
22% zalecanego dziennego spożycia na ten składnik. Wapń niezbędny jest w
codziennej diecie dziecka dla prawidłowego wzrostu i rozwoju jego kości. Teraz
serwując maluszkowi budyń mamy mają pewność, że nie tylko dają mu ulubiony
deser, ale jednocześnie dostarczają wapnia, którego dzieci potrzebują.
W nowej linii pojawiły się trzy smaki: Budyń z
wapniem o smaku śmietankowym WINIARY, Budyń z wapniem o smaku waniliowym WINIARY
oraz pierwszy na rynku budyń o smaku truskawkowym WINIARY! Wybór takich właśnie
wariantów smakowych nie jest przypadkowy. Badania rynkowe wskazują, że ponad
połowa budyniów, które kupują Polacy, mają właśnie smak śmietankowy lub
waniliowy. Spośród owocowych smaków polscy konsumenci najchętniej wymieniają
truskawkowy. Kremowa konsystencja to atrakcja zarówno dla małych, jak i
większych smakoszy tego deseru.
Atrakcyjna szata graficzna z nowym bohaterem w
postaci tygryska na pewno wzbudzi sympatię najmłodszych konsumentów. A nowe,
kolorowe i przyciągające wzrok opakowania zachęcą do zakupu tego apetycznego
deseru.
Warto też zajrzeć na tył opakowania, na którym
umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY® zawierający informacje o wartości odżywczej
i energetycznej produktu, a także cenne wskazówki żywieniowe. Dodatkowo,
dzięki oznakowaniu produktu wskaźnikiem GDA, konsumenci mogą sprawdzić, jaki
procent wskazanego dziennego spożycia na składnik odżywczy pokrywa jedna porcja
wybranego produktu. Informacje te mają pomóc konsumentom w podejmowaniu
świadomych decyzji żywieniowych służących właściwemu bilansowaniu codziennej
diety
Informacje o produkcie: Cena jednego opakowania: 1 PLN Waga jednego opakowania: 42 g Wprowadzenie na rynek:
połowa października 2010 Szatę graficzną przygotowała: agencja Lemon Tree Reklama w prasie handlowej: emisja - listopad,
agencja - Legend Group
pełna lista aktualności
|