Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Sklepy Tchibo otrzymały Godło Jakości Obsługi 2010
Sklepy Tchibo otrzymały Godło Jakości Obsługi 2010, nagrodę przyznaną przez społeczność dwóch milionów konsumentów skupionych na portalu jakoscobslugi.pl. To trzecie z rzędu Godło przyznane sklepom Tchibo.

Społeczność dwóch milionów konsumentów skupionych na portalu jakoscobslugi.pl po raz trzeci oceniła tysiące firm i instytucji z 200 branż pod kątem jakości obsługi i serwisu. W wyniku tej oceny wyłonionych zostało
100 Najbardziej Przyjaznych Firm w Polsce. Pierwsze miejsce w swojej kategorii zajęły sklepy Tchibo. Jest to trzecie z rzędu Godło Jakości Obsługi przyznane przez konsumentów naszym placówkom.

Zadowolenie konsumentów z jakości obsługi oceniane jest według pięciu obszarów: organizacja i czas obsługi; oferta, cena, asortyment; wygląd miejsca obsługi; wiedza i kompetencje personelu oraz zachowanie i wygląd personelu. Sklepy Tchibo oceniane są przez konsumentów w kategorii „Kawiarnie”, ze względu na fakt, że jest to miejsce, w którym, poza możliwością kupienia produktów ze zmieniających się co tydzień tematycznych kolekcji, klienci mogą skosztować doskonałej kawy. Sklepy Tchibo uzyskały wynik wyższy niż wynik kategorii. W trzech z pięciu ocenianych obszarów sklepy Tchibo zajęły pierwsze miejsce.

Konsumenci najwyżej ocenili asortyment sklepu, dając
aż 77 proc. rekomendacji.


„Doskonalenie standardów obsługi klienta to dla nas priorytet” – wyjaśnia Wojciech Kamiński, dyrektor sklepów Tchibo i e-sklepu tchibo.pl w Tchibo Warszawa. „Nasi pracownicy przechodzą specjalne szkolenia z zakresu obsługi klienta, w każdym sklepie mamy ekspertów odpowiadających za trzy obszary sklepu: bar kawowy, stoisko z kawą i część sklepu ze zmieniającymi się co tydzień tematycznymi kolekcjami. Dokładamy starań, aby nasi pracownicy byli zawsze elastyczni i każdego z klientów traktowali indywidualnie”.

„Opinia każdego z klientów jest dla nas cenna” – dodaje Ilona Wróblewska, specjalista ds. marketingu sklepów w Tchibo Warszawa. „Słuchamy klientów, wprowadzamy usprawnienia, które nam proponują. Serwis jakoscobslugi.pl traktujemy jako platformę dialogu pomiędzy klientami a naszą firmą. Śledzimy wpisy, odpowiadamy na nie, wyjaśniamy. Również w naszych placówkach zachęcamy do oceny naszego serwisu. To dla nas bardzo ważne” – deklaruje Wróblewska.

Informacje o sklepach Tchibo

Sklepy Tchibo stanowią unikalną kombinację baru kawowego, stoiska z kawą i zmieniających się co tydzień kolekcji atrakcyjnych artykułów użytkowych. Bar kawowy, serce lokalu, jest miejscem, gdzie klienci mogą się spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance znakomitej kawy.
W ofercie stoiska z kawą znajduje się wiele gatunków wysokiej jakości kaw, pochodzących z najlepszych plantacji.

W sklepie Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje produktów. W każdej z nich do kupienia jest około 30 artykułów, które do siebie pasują i uzupe­łniają się wzajemnie. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo, a ich jakość potwierdzona jest znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise, www.tcm-quality.pl).

Informacje o Tchibo

Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się jednym z największych detalistów i producentów kawy, zatrudniającym ponad 11 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk.

W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach, na stoiskach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl.

Tchibo jest liderem ilościowym na rynku kawy w Polsce i liderem segmentu kawy mielonej (palonej). Kawa Tchibo Family jest liderem na rynku kawy i marką najchętniej wybieraną przez konsumentów.

Dodatkowe informacje:

Ewelina Wasilewska, Tchibo Warszawa, kierownik ds. komunikacji


tel.: 22 383 16 91, e-mail: ewelina.wasilewska@tchibo.pl

Daria Bukalska, Tchibo Warszawa, specjalista ds. komunikacji

tel.: 0 22 383 16 77, e-mail: daria.bukalska@tchibo.pl

 



Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij