Kraft Foods stawia na ChinyKraft Foods Inc, chce w ciągu dwóch lat podwoić liczbę chińskich miast, w których dystrybuuje produkty Cadbury, powiedziała w poniedziałek szefowa firmy na Chiny.Chiński rynek podwaja się co roku i prawdziwym wyzwaniem jest wybranie właściwych możliwości rozwoju. Gdybym miała nieograniczone zasoby i nieograniczoną liczbę ludzi, zaoferowałaby wszystko, co ma Kraft, ale obecnie koncentrujemy się na integracji Cadbury i rozwoju naszej linii ciasteczek - powiedziała cytowana przez agencję Reuters prezes koncernu na Chiny, Lorna Davis.
Do około 40 wzrośnie liczba miast w Chinach w których będą sprzedawane słodycze Cadbury, którego w styczniu Kraft kupił za 19 miliardów dolarów.
Przychody Krafta w Chinach wzrosły w ciągu ostatnich czterech lat czterokrotnie i Davies powiedziała, że spodziewa się iż trend ten będzie kontynuowany, ponieważ konsumpcja produktów firmy na głowę mieszkańca pozostaje niska w porównaniu z większością rynków rozwiniętych. W Nowej Zelandii, dla przykładu, przeciętny konsument kupuje ponad 13 razy więcej ciasteczek takich jak Oreos niż typowy nabywca chiński. (Żródło:onet.pl za Reuters)
pełna lista aktualności
|