Rusza badanie Social Media Brand Index 2010Rusza pierwsze w Polsce ogólnopolskie badanie obecności marek w mediach społecznościowych - Social Media Brand Index 2010. Ma ono na celu wyłonić marki najbardziej aktywne w mediach społecznościowych. Pod adresem www.socialmediabrand.pl jest już dostępna ankieta dla osób zainteresowanych udziałem w projekcie.Celem badania Social Media Brand Index 2010 jest analiza aktywności komunikacyjnej marek w mediach społecznościowych. W ramach badania przeanalizowane zostaną działania marek w tym obszarze. Badanie ma też dać odpowiedzi na pytania o udział wydatków na taką aktywność w ogólnych budżetach, plany marketerów. Pomysłodawcą oraz koordynatorem projektu jest agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl), a partnerem merytorycznym – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Badanie Social Media Brand Index honorowym patronatem objęła też PKPP „Lewiatan” oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Badanie ankietowe Social Media Brand Index skierowane jest bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za promocję marek – brand managerów, szefów marketingu/komunikacji. Podsumowaniem będzie raport analizujący aktywność komunikacyjną marek w mediach społecznościowych, prezentujący skalę oraz sposób wykorzystywania tego rodzaju działań.
Badanie Social Media Brand Index jest pierwszym tego typu badaniem w Polsce. Projekt ma być realizowany cyklicznie – co rok, co pozwoli analizować zmiany sposobu komunikowania się marek z odbiorcami. Organizatorzy zapraszają do zgłaszania marek do badania przez formularz na stronie www.socialmediabrand.pl. Projekt jest realizowany pod paronatem m.in. magazynu Think Tank, Brief, Mediarun.pl, Marketingowiec.pl, Marketing przy kawie oraz blogu Mediafun.
pełna lista aktualności
|