Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Rusza badanie Social Media Brand Index 2010
Rusza pierwsze w Polsce ogólnopolskie badanie obecności marek w mediach społecznościowych - Social Media Brand Index 2010. Ma ono na celu wyłonić marki najbardziej aktywne w mediach społecznościowych. Pod adresem www.socialmediabrand.pl jest już dostępna ankieta dla osób zainteresowanych udziałem w projekcie.

Celem badania Social Media Brand Index 2010 jest analiza aktywności komunikacyjnej marek w mediach społecznościowych.  W ramach badania przeanalizowane zostaną działania marek w tym obszarze. Badanie ma też dać odpowiedzi na pytania o udział wydatków na taką aktywność w ogólnych budżetach, plany marketerów. Pomysłodawcą oraz koordynatorem projektu jest agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl), a partnerem merytorycznym – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Badanie Social Media Brand Index honorowym patronatem objęła też PKPP „Lewiatan” oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. 

Badanie ankietowe Social Media Brand Index  skierowane jest  bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za promocję marek – brand managerów, szefów marketingu/komunikacji. Podsumowaniem będzie raport analizujący aktywność komunikacyjną marek w mediach społecznościowych, prezentujący skalę oraz sposób wykorzystywania tego rodzaju działań. 

Badanie Social Media Brand Index jest pierwszym tego typu badaniem w Polsce. Projekt ma być realizowany cyklicznie – co rok, co pozwoli analizować zmiany sposobu komunikowania się marek z odbiorcami. Organizatorzy zapraszają do zgłaszania marek do badania przez formularz na stronie www.socialmediabrand.pl. Projekt jest realizowany pod paronatem m.in. magazynu Think Tank, Brief, Mediarun.pl, Marketingowiec.pl, Marketing przy kawie oraz blogu Mediafun.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij