Reklamy, promocje, akcje marketingowe prowadzone przez producentów żywnościAngażowanie influencerów, prowadzenie kampanii, promocji, akcji marketingowych związanych z udzieleniem rabatów, przyznawaniem nagród, w tym w kanałach social media na stałe wpisane jest w wachlarz działań marketingowych przedsiębiorców sektora żywnościowego. Jak zatem prowadzić działalność reklamową zgodnie z prawem?W
najprostszym ujęciu działalność reklamowa powinna być prowadzona z myślą o
odbiorcy, o konsumencie. W tym kierunku przede wszystkim warto o dbałość by
taki adresat nie był wprowadzony w błąd.
Działalności
promocyjnej powinna towarzyszyć troska o należyte ujęcie akcji w ramach
prawnych, np. poprzez sporządzenie regulaminu, a także podjęcie działań
zmierzających do zachowania standardów etycznej reklamy.
Polecamy lekturę artykułu ekspertów SSW Pragmatic Solutions Jakuba Kubalskiego i Aleksandry Czubek z ostatniego wydania "Food-Lex">>
pełna lista aktualności
|