Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Dobre czasy dla drogich, markowych wędlin
Przetwórnie mięsa korzystają na taniej wieprzowinie. Szczególnie dobrze radzą sobie te, które postawiły także na jakość i innowacje.

- Na początku kwietnia rozpoczniemy kampanię edukacyjną poświęconą wędlinom pod hasłem „Misja Henryka" - zapowiada Henryk Kania, główny udziałowiec Zakładów Mięsnych Henryk Kania. - Chcemy nauczyć konsumentów, jak poznać dobre wędliny oraz zachęcić ich do kupowania produktów paczkowanych.

 

Jest o co walczyć. W ciągu ostatniego roku gospodarstwa domowe wydały na wędliny 14,5 mld zł. Z tego 33,8 proc. przypadało na zapakowane kiełbasy i szynki. Jeszcze w połowie 2014 r. ich udziały w rynku wędlin nie przekraczały 30 proc. Rosnący popyt na zapakowane produkty sprawia, że na znaczeniu zyskują marki wędlin. Firmy inwestują w nie chętnie także dlatego, że dzięki rozpoznawalnym markom łatwiej im konkurować na rynku, w którym coraz większą rolę odgrywają sieci handlowe.

 

(Więcej w: Rzeczpospolita 13.02.2015)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij