Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Hoop Polska zamierza pokonać konkurentów i zwiększyć udziały rynkowe
Po zakończonym procesie restrukturyzacji Hoop Polska zamierza przeskoczyć dwóch solidnych konkurentów - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Numer jeden w syropach, numer dwa w sokach dla dzieci i wejście do nowej kategorii napojów funkcjonalnych - to cele Simony Novakovej, nowej prezes Hoop Polska.


W syropach rządzi Herbapol Lublin, należący do Jerzego Staraka. Wart około 310 mln zł rynek traci nieco na wartości, a wolumenowo jest w stagnacji. Zdaniem ekspertów, w kategorii syropów na pewno będzie chciał mieć więcej do powiedzenia również Maspex, który niedawno przejął je od finansowego inwestora firmy Agros-Nova, zajmującej w tej kategorii trzecie miejsce - czytamy w "Pulsie Biznesu".


Maspex, Agros-Nova i Hoop działają też w innej napojowej kategorii - soków dla dzieci wartych 800 mln zł. Tu wadowickiej grupie i jej Kubusiowi od lat nikt nie zagroził. W zasięgu Hoopa, jak twierdzi nowa prezes, jest natomiast awans z trzeciego na drugie miejsce, które teraz zajmuje Hortex.


Firma Hoop Polska chce także wejść w kategorię soków nie z koncentratu.


(Więcej w: Puls Biznesu)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij