Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Nestle Aquarel znika z rynku. Zastąpi ją Nestle Pure Life
W maju br. nastąpiła zmiana nazwy wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Jest to efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie „mega brandu” o globalnym zasięgu.


Nestle_woda2014



W ramach rebrandingu, oprócz zmiany nazwy na Nestlé Pure Life, odświeżone zostało również opakowanie - zmianie uległ kolor i wygląd etykiety. Aby docenić przywiązanie konsumentów do marki Nestle Aquarel - obecnej od 10 lat na polskim rynku - w nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel.


Kampania reklamowa, wspierająca wodę Nestlé Pure Life, ma charakter informacyjno-edukacyjny, a jej grupą docelową są przede wszystkim kobiety szukające łatwych sposobów na wprowadzenie zdrowych nawyków do swoich domów. Spot został przygotowany w wersji 30 i 15-sekundowej i będzie emitowany do września br. w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN.


Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez dom mediowy MEC.

Nestle Pure Life jest liderem wody butelkowanej na świecie z wynikiem 7,8 miliarda litrów spożywanych w ciągu roku. Marka dostępna jest w 41 krajach na 5 kontynentach. Na polskim rynku obecna jest od 10 lat, do maja 2014 znana była pod nazwą Nestlé Aquarel.


(Źródło: www.portalspozywczy.pl). 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij