Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
PepsiCo reaktywuje markę napojów skierowanych do młodego konsumenta
Koncern PepsiCo postanowił przywrócić na rynek markę Aquafina FlavorSplash. Jest to linia gazowanych, smakowych napojów posiadających zero kalorii. Nie wiadomo jeszcze, w jakich krajach marka ponownie zawita do sklepów - informuje portal bevnet.com.

Marka Aquafina FlavorSplash po raz pierwszy pojawiła się na rynku w 2005 r., jednak wówczas po kilku miesiącach PepsiCo ją wycofało. Teraz koncern postanowił ją reaktywować, przy okazji całkowicie odmieniając jej wizerunek i pozycjonowanie. Od teraz ma być skierowana do młodych klientów - jej główny target to osoby między 13 a 19 rokiem życia.


Napoje Aquafina FlavorSplash dostępna będzie w trzech smakach: Color Me Kiwi, Peelin' Good oraz Berry Loco. Produkt będzie sztucznie słodzony, ma zawierać naturalny aromat i dużo witamin z grupy B.


(Źródło: bevnet.com).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij