Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Headline: „Mercedes-Benz Warszawa Van Center – Partner w Twoim biznesie”
Z Andrzejem Żurkiem, dyrektorem sprzedaży samochodów dostawczych w Mercedes - Benz Warszawa Sp. z o.o. - rozmawia Monika Jonczak dyrektor d.s marketingu Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Zdaniem Andrzeja Żurka dyrektora sprzedaży samochodów dostawczych w Mercedes-Benz Warszawa koniec roku jest zwykle dobrym momentem na rozpoczęcie ofensywy – Mercedes-Benz Warszawa w otwartym przed ponad rokiem profesjonalnym Centrum doradztwa dla Klientów - Van Center, specjalizuje się w sprzedaży samochodów dostawczych: od zgrabnych Vito i Viano, poprzez różne modele Sprintera po największy pod względem ładowności pojazd dostawczy na rynku –ogromne Vario mówi dyrektor sprzedaży samochodów dostawczych w Mercedes-Benz Warszawa Andrzej Żurek Warszawa i całe województwo mazowieckie jest dla branży motoryzacyjnej jednym z największych w Polsce rynków zbytu. Nic, zatem dziwnego, że właśnie Firmowy Salon i Serwis - Mercedes-Benz Warszawa na tym rynku stale profesjonalizuje Van Center, specjalizujące się w sprzedaży samochodów dostawczych. – W województwie jest ponad 120 tys. zarejestrowanych firm, które potencjalnie mogą zostać naszymi Klientami. Są to użytkownicy potrzebujący jednego-dwóch samochodów, a także floty liczące od kilkunastu do ponad stu – i więcej aut – ocenia dyrektor sprzedaży samochodów dostawczych w Mercedes-Benz Warszawa Andrzej Żurek.

– Tworząc profesjonalne Centrum Vanów zależało mi na zbudowaniu dedykowanego zespołu do obsługi firm. Nikt nie nabywa auta dostawczego dla zaspokojenia fantazji. To samochód dla przedsiębiorcy, jego zaufane i efektywne narzędzie pracy – tłumaczy. – Zależało mi, aby w świadomości Klientów utrwaliło się, że Mercedes-Benz to nie tylko luksusowa limuzyna, ale także zyskowna, przynosząca bardzo wymierne korzyści inwestycja – podkreśla.

 

Mercedes-Benz ma w ręku kilka mocnych atutów, przemawiających za wyborem jego oferty. Jednym z nich jest wysoka wartość sprzedaży na rynku wtórnym używanych furgonów tej marki, wynikający z zaufania rynku do samochodów z trójramienną gwiazdą na masce. Oceniło to na podstawie badań i statystyk Stowarzyszenie Rzeczoznawców DEKRA, które w tegorocznym raporcie ogłosiło Mercedes-Benz Sprinter najbardziej niezawodnym modelem wśród aut użytkowych. – Klientowi decydującemu się na leasing naszych samochodów gwarantujemy wysoką cenę odkupu auta, co przekłada się na małą ratę leasingową, a w rezultacie niskie koszty stałe przez cały okres użytkowania pojazdu. – wyjaśnia Andrzej Żurek. W Mercedes-Benz Warszawa Van Center jako pierwsi na rynku zastosowaliśmy już w połowie ubiegłego roku nowatorską formułę Lease &Go opartą na bardzo niskiej miesięcznej racie leasingowej za użytkowanie pojazdu, wysokiej wartości rezydualnej i pełnej ochronie serwisowej w ramach pakietu „Complete”. Po ponad roku doświadczeń możemy ocenić, że taka propozycja spotkała się z bardzo dobrym odbiorem Klientów, dla których najważniejsze jest maksymalne obniżenie bieżących kosztów firmy. Bardzo często się zdarza, że po głębszej analizie Klienci decydują się na proponowane przez nas rozwiązania, gdyż suma summarum wypadają one korzystniej nawet w porównaniu z propozycjami innych, znacznie tańszych marek. Dyrektor Andrzej Żurek podkreśla, że Mercedes-Benz nie bierze udziału w wojnie rabatowej. – W zamian proponujemy Klientom bardzo atrakcyjną ofertę dobraną indywidualnie do ich potrzeb, ale nie sprzedajemy auta za wszelką cenę – zapewnia.

 

Solidny produkt ma wiele innych zalet. – Nasze samochody przynoszą wyższe zyski właścicielom, bo dłużej pracują. Vito, Sprinter i Vario mają długie okresy między przeglądami, a części zamienne do tych modeli są tanie i łatwo dostępne, więc furgony i podwozia Mercedes-Benz należą do jednych z najtańszych pod względem kosztów obsługi – przypomina dyrektor sprzedaży. Naturalnym krokiem było przygotowanie oferty serwisowej. Zdejmuje ona z właściciela samochodu wszelkie zmartwienia związane z obsługą samochodu. – Auto ma pracować, a my zapewniamy, że tak właśnie będzie. Coraz częściej Klienci doceniają to rozwiązanie. Kilkanaście lat temu leasing był traktowany z nieufnością, a teraz uznany jest za wygodne narzędzie. Podobnie będzie z kontraktami serwisowymi – prognozuje.

 

Mercedes-Benz Warszawa Van Center przygotował także różnorodną i bardzo elastyczną ofertę finansowania zakupu auta. Dyrektor potwierdza, że popularnością cieszy się kredyt 50/50, ale dla firm najważniejszą formą finansowania jest leasing. – Mamy atrakcyjną propozycję, a naszym wielkim plusem jest to, że jako jedni z nielicznych odkupujemy również pojazdy używane. Centrum Vanów, w ramach uruchomionego w połowie bieżącego roku programu „USED 1” przyjmuje w rozliczeniu także używane samochody dostawcze zarówno ze znakiem trójramiennej gwiazdy, jak też innych marek. Novum stanowi tu fakt, że oprócz tradycyjnych furgonów, w Mercedes-Benz Warszawa Van Center wymienić w ten sposób można zabudowane w różnoraki sposób podwozia. Zdarza się, że np. kontener jest w dobrym stanie i po upływie okresu leasingu wymieniane jest tylko podwozie, a dotychczasowa zabudowa pozostaje niezmieniona – tłumaczy.

 

Pracownicy są kolejnym atutem Mercedes-Benz Warszawa Van Center, które w marcu tego roku obchodziło pierwszą rocznicę powstania. – Wybrałem zespół profesjonalistów, którzy zgodnie z naszym motto "jesteśmy po to, by zaspokajać Państwa potrzeby" są w stanie po partnersku doradzić klientowi optymalny wybór samochodu. Istota ich działania polega na tym, aby nabywca był całkowicie zadowolony ze współpracy z nami i wziął nas pod uwagę, gdy za jakiś czas będzie rozważał wymianę auta – mówi Andrzej Żurek. Dyrektor dodaje, że coraz częściej wśród kupujących są właściciele pojazdów innych marek. – Nie żałujemy wysiłku, aby do nich dotrzeć. Doradcy handlowi wiedzą, że jeżeli to oni Klienta nie znajdą, zrobi to konkurencja – przypomina. Centrum Vanów zdobywa uznanie kupujących także dużą flotą testową. – Dysponujemy najprawdopodobniej największą flotą pojazdów demonstracyjnych Mercedes-Benz w Polsce – przypuszcza Andrzej Żurek i zaznacza, że auta wydawane są Klientom nawet na dłuższe testy. – Chcemy, żeby nasi Klienci mogli sami sprawdzić jak dobre są nasze samochody i przekonać się, że idea naszego działania zawarta w haśle „Mercedes-Benz Warszawa Van Center – Partner w Twoim biznesie” to nie są jedynie czcze przechwałki – wyjaśnia.

 

Dziękuję za rozmowę.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij