Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Nestle Waters prowadzi program motywacyjny dla przedstawicieli hurtowni
"Nie przegap korka" to 3-miesięczny program dystrybucyjno-wolumenowy, jaki na zlecenie Nestle Waters prowadzi agencja trade & shopper marketingu - MS Connect. Program motywacyjny skierowany do przedstawicieli hurtowni Nestle Waters obejmuje sklepy w kanale tradycyjnym. Jest to druga edycja programu dla Nestle Waters.

Celem działań jest budowanie wzrostu sprzedaży oraz rozszerzanie dystrybucji wody marki Nałęczowianka. Zadaniem przedstawicieli hurtowni jest wykonanie wyznaczonych im celów indywidualnych związanych z wartością sprzedaży oraz liczbą nowych sklepów, do których docierać będzie produkt. Akcja skierowana jest do przedstawicieli z kilkudziesięciu hurtowni w całej Polsce.

Źródło: Marketing przy Kawie

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij